Закритий підшипниковий вузол

  • На дискових боронах з диском на окремій стійці більшістю виробників встановлюються підшипникові вузли, які в процесі експлуатації потребують постійного обслуговування (мастило, підтяжка), що забирає багато часу у механізатора. Так само невеликий ресурс даних підшипникових вузлів через несвоєчасне обслуговування, конструктивну особливість і попадання абразивних частинок всередину підшипникового вузла (пил, пісок, бруд), що тягне за собою додаткові витрати фінансів і часу на ремонт.
Дізнатись ціну

ПЕРЕВАГИ вузлів Агро-Атом

  • у підшипниковому вузлі встановлюються дворядні кулькові підшипники закритого типу, в яких мастило знаходиться всередині самого підшипника, що не потребують підтяжки в процесі експлуатації
  • з боку фланця осі даний підшипниковий вузол закритий повстяним просаленим набивкою, встановленою в спеціальній обоймі і з протилежного боку вузол закритий кришкою, що фіксується стопорним кільцем, що зводить до мінімуму попадання абразивних частинок всередину вузла
  • вісь виготовляється з цільної поковки на високоточних комплексах з ЧПУ з подальшою термообробкою ТВЧ шийок під підшипники та повстяне ущільнення, що позитивно впливає на ресурс цієї осі
  • товщина осі у місці переходу на фланець становить 62 мм, що дозволяє витримувати великі навантаження у процесі експлуатації
  • чистова механічна обробка корпусу виконується після зварювальних робіт для отримання ідеальної співвісності між посадковими місцями під підшипники, що забезпечує відсутність перекосу встановлених підшипників і значно збільшує термін служби самого вузла в цілому

Конструкція підшипникового вузла дозволяє встановлювати його на всі моделі дискових борін із диском на окремій стійці як вітчизняного, так і імпортного виробництва.

Відео